A Marketing Centrum munkatársai több alkalommal is arra kérték az embereket, hogy fogadjanak 0 és 100 forint közti tétekkel a 2006-os parlamenti választás lehetséges eredményeire. A felrakott tétek követik a közvélemény hangulatváltozásait, és szinkronban az MSZP erősödésével egyre nagyobb a Gyurcsány Ferenc miniszterelnökségére feltett tétek átlaga.
A Marketing Centrum munkatársai több alkalommal is arra kérték az embereket, hogy fogadjanak 0 és 100 forint közti tétekkel a 2006-os parlamenti választás lehetséges eredményeire. A felrakott tétek követik a közvélemény hangulatváltozásait, és szinkronban az MSZP erősödésével egyre nagyobb a Gyurcsány Ferenc miniszterelnökségére feltett tétek átlaga.
Arra, hogy a választás után Orbán Viktor, illetve Gyurcsány Ferenc lesz a miniszterelnök az összes megkérdezett 85-90 százaléka szokott virtuális fogadásokat kötni a Marketing Centrum játékos kérdése kapcsán. Gyurcsány Ferenc győzelmére tavaly nyáron még csak átlagosan 38 forintot tettek fel a válaszadók, március legelején viszont már 51 forintot, ami mostanra 56 forintra emelkedett. Orbán Viktor esetében viszont a tavaly nyári és decemberi 50 forintról, idén márciusra 48, illetve 47 forintra csökkent az átlag, és ennél a mutatónál már a 2 forintnyi változás is számottevő csökkenést jelez.
Gyurcsány Ferenc győzelemében jelenleg a fogadást kötők 16 százaléka teljesen biztos és mind a 100 virtuális forintját feltette erre a lehetőségre. A fogadást kötők 8 százaléka viszont egy fillért sem tett fel erre. Orbán Viktor esetében viszont csak 9 százalék „kockáztatta” mind a 100 forintját, és 13 százalék volt azon fogadók aránya, akik egyáltalán nem tettek tétet erre a lehetőségre. A két választ persze együtt érdemes megnézni. Itt azt látjuk, hogy a fogadók 46 százaléka Gyurcsány Ferenc győzelmére tett fel nagyobb tétet, és csak 31 százalékuk érzi Orbán Viktor győzelmét a valószínűbbnek. Pedig tavaly decemberben még a kihívónak adtak többen nagyobb esélyt.
A „kockáztatott” tétek nagysága persze leginkább pártállásfüggő. A figyelemre méltó itt inkább az, hogy az MSZP támogatói egyre magabiztosabbak miniszterelnök jelöltjük sikerét illetően, miközben a Fidesz támogatók magabiztossága számottevően kopott. A legfigyelemreméltóbb viszont az, hogy a bizonytalanok körében a kampányidőszakban egyáltalán nem változott Orbán Viktor győzelmi esélyének a megítélése, miközben Gyurcsány Ferenc befutásának árfolyama egyre magasabbra került azok körében, akik nem kötelezték még el magukat egyik pártnak sem.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








