Javában tart a bankok fiókalapítási hulláma, az idén több mint 60 nyitotta meg kapuit, ám a dinamikus bővülési ütem az elkövetkező 2-3 évben is kitart. További közel 300 fiók megjelenése várható, ez pedig több ezer új munkahelyet jelenthet. Egyre inkább kérdés azonban, meddig éri meg a terjeszkedés, illetve miként hat mindez a banki költségekre. - írja a Világgazdaság
A K&H Banknál még üzleti potenciál kérdése, hogy a jelenleg 23,5:76,5 százalékos főváros-vidék arány milyen irányba mozdul el a jövőben. A HVB a jövőben a vidéki hálózatára koncentrál, ez a budapesti fiókok 45 százalékos részarányát mérsékelheti. Hasonló tendencia várható az MKB Banknál is. A hitelintézet – amely stratégiai megfontolások alapján dönt a helyszínről – a fióknyitási program szerint jobban koncentrál a vidéki helyszínekre, így az arányok a jelenleg 61 százalékos szeletet kihasító vidék javára tolódnak el. A Raiffeisen Banknál 32 százalékot tesz ki a fővárosi fiókok aránya, s ezt a szintet – mint fogalmaztak – a jövőben is szándékukban áll fenntartani. A fiókok helyszínének kiválasztásánál a stratégiában előre meghatározott szempontrendszer alapján döntenek, főként azt tartva szem előtt, hogy minél szélesebb körben érjék el célcsoportjukat. A CIB-nél a fióknyitási stratégia alappillére, hogy a lakóhelyhez közelebb vigye a banki szolgáltatásokat, illetve könnyebben elérhetővé váljon a kis- és középvállalati ügyfelek számára is. A hitelintézet célja az országos lefedettséget biztosító fiókhálózat további bővítése Budapesten és a jelenleg 54 százalékot képviselő vidéken egyaránt.

Vakteszten győzött a Lidl sajátmárkás pezsgője: inkább ezt vedd fillérekért, mint a Moët & Chandon-t
Több mint 2500 fős vakteszt hozott meglepő eredményt. Nem véletlen, hogy a sajátmárkás termékek ennyire nagy népszerűségnek örvendenek Magyarországon.

Ez most komoly, tényleg 40000 forintot ér ez az 1000 forintos bankjegy? Bárki fiókjában lapulhat egy
Ma már a modern, új pénzeknek is igen komoly gyűjtőtábora van Magyarországon.
A zárkózott kamaszok ventilációjában segíthet egy, a mentális jóllétet támogató új hazai mobilapp, a Healmindset, amelyben a felhasználók chaten, anonim módon kaphatna támogatást.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
-
A Black Friday után itt a Green Friday: mutatjuk, milyen akciók várnak
A túlfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Mastercard kampánya.
-
Új trendek a csapatépítésben, egyre messzebb utaznak a cégek
A rendezvénypiac aktuális helyzetéről Vígh-Guttmann Barbarát, az Adventor Hotel Kft. értékesítési vezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi készülődés a PENNY-vel (x)
Szívhez szóló videóval is köszönti a vásárlókat az üzletlánc
- Jöttek a rendőrök, erre felrobbant a ház - hihetetlen felvételek
- Halálos dróntcsapás, tévedésből
- A vasutasok kiterítették lapjaikat: ekkora béremelést kérnek
- Drága a vonaljegy, azonnal lépnie kellett a MÁV-nak a szabadkai vasútvonalon
- Lemondott a Telekom Veszprém vezérszurkolója a Barcelona elleni balhés meccs után
- Golovin Vlagyimir elárulta, mire készül a súlyos vereség után
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


