Javában tart a bankok fiókalapítási hulláma, az idén több mint 60 nyitotta meg kapuit, ám a dinamikus bővülési ütem az elkövetkező 2-3 évben is kitart. További közel 300 fiók megjelenése várható, ez pedig több ezer új munkahelyet jelenthet. Egyre inkább kérdés azonban, meddig éri meg a terjeszkedés, illetve miként hat mindez a banki költségekre. - írja a Világgazdaság
A K&H Banknál még üzleti potenciál kérdése, hogy a jelenleg 23,5:76,5 százalékos főváros-vidék arány milyen irányba mozdul el a jövőben. A HVB a jövőben a vidéki hálózatára koncentrál, ez a budapesti fiókok 45 százalékos részarányát mérsékelheti. Hasonló tendencia várható az MKB Banknál is. A hitelintézet – amely stratégiai megfontolások alapján dönt a helyszínről – a fióknyitási program szerint jobban koncentrál a vidéki helyszínekre, így az arányok a jelenleg 61 százalékos szeletet kihasító vidék javára tolódnak el. A Raiffeisen Banknál 32 százalékot tesz ki a fővárosi fiókok aránya, s ezt a szintet – mint fogalmaztak – a jövőben is szándékukban áll fenntartani. A fiókok helyszínének kiválasztásánál a stratégiában előre meghatározott szempontrendszer alapján döntenek, főként azt tartva szem előtt, hogy minél szélesebb körben érjék el célcsoportjukat. A CIB-nél a fióknyitási stratégia alappillére, hogy a lakóhelyhez közelebb vigye a banki szolgáltatásokat, illetve könnyebben elérhetővé váljon a kis- és középvállalati ügyfelek számára is. A hitelintézet célja az országos lefedettséget biztosító fiókhálózat további bővítése Budapesten és a jelenleg 54 százalékot képviselő vidéken egyaránt.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború