29 °C Budapest

Nemzetközi versenyt nyert az Unilever

Pénzcentrum
2005. szeptember 14. 11:42

Az ingyenes napilapot kiadó Metro International által szervezett, kontinenseken átívelő kreatív hirdetési versenyt az Unilever Dove hirdetése nyerte. Az olvasói szavazatok alapján a dobogó második és harmadik fokán az adidas és az Ikea hirdetései végeztek.

 
 
Az idén 10 éves Metro International születésnapi ünnepségén, Stockholmban hirdették ki, hogy a Metro Global Print Awards jelöltjei közül „A világ legkreatívabb, Metro hírújságban megjelent hirdetése" címet a Dove Svédországban futott „Igazi Szépség"  kampányának egyik kreatívja nyerte. A nemzetközi nyertes a fődíj mellé egy 17 országra kiterjedő egész oldalas megjelenési lehetőséget kap, 34.000 EUR értékben.
Az elmúlt év legjobb Metro hirdetéseiből összeválogatott tízes listáról tizenöt ország olvasói szavaztak. Ez volt az első olyan alkalom, amikor nem a reklámipar, hanem az olvasók választották ki a nekik legjobban tetsző hirdetést.
A győztes kreatívon egy felhívás volt látható: azt kérték az olvasóktól, írják meg, a hirdetésen szereplő "igazi nő" szerintük kövér vagy csinos. A válaszadók 85%-a csinosnak találta a reklámban szereplő hölgyet. A Dove kampány a svédországi Ogilvy és Mindshare ügynökségek munkája.
A második legtöbb szavazatot az Adidas kapta (a kreatív tervezés a TBWA, a médiatervezés a Carat munkája), míg a harmadik helyen az Ikea végzett (BBK és Médea).
A világ legnagyobb globális napilapja 2005 májusában indította kreatív versenyét. Az országos fordulók után a verseny nemzetközi szinten folytatódott a múlt heti eredményhirdetésig.
A magyarországi szakaszban 59 hirdetés vett részt, amelyek közül szakmai zsűri választotta ki a tíz legjobbat és legkreatívabbat. A magyar győztesek, a Lipton és a HP mellett a Pannon GSM, az InterCom, a Renault, az Opel, a Canon, a Peugeot, a McDonald’s és a Saturn hirdetései versenyeztek az országos elsőségért.
Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 14. vasárnap
Tibor
15. hét
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum Retail Day 2024
Magyarország legfontosabb kiskereskedelmi rendezvénye - Inspiráló előadók, izgalmas előadások, gyakorlati tudás.
Most nem