22 °C Budapest

Nemzetközi versenyt nyert az Unilever

Pénzcentrum
2005. szeptember 14. 11:42

Az ingyenes napilapot kiadó Metro International által szervezett, kontinenseken átívelő kreatív hirdetési versenyt az Unilever Dove hirdetése nyerte. Az olvasói szavazatok alapján a dobogó második és harmadik fokán az adidas és az Ikea hirdetései végeztek.

 
 
Az idén 10 éves Metro International születésnapi ünnepségén, Stockholmban hirdették ki, hogy a Metro Global Print Awards jelöltjei közül „A világ legkreatívabb, Metro hírújságban megjelent hirdetése" címet a Dove Svédországban futott „Igazi Szépség"  kampányának egyik kreatívja nyerte. A nemzetközi nyertes a fődíj mellé egy 17 országra kiterjedő egész oldalas megjelenési lehetőséget kap, 34.000 EUR értékben.
Az elmúlt év legjobb Metro hirdetéseiből összeválogatott tízes listáról tizenöt ország olvasói szavaztak. Ez volt az első olyan alkalom, amikor nem a reklámipar, hanem az olvasók választották ki a nekik legjobban tetsző hirdetést.
A győztes kreatívon egy felhívás volt látható: azt kérték az olvasóktól, írják meg, a hirdetésen szereplő "igazi nő" szerintük kövér vagy csinos. A válaszadók 85%-a csinosnak találta a reklámban szereplő hölgyet. A Dove kampány a svédországi Ogilvy és Mindshare ügynökségek munkája.
A második legtöbb szavazatot az Adidas kapta (a kreatív tervezés a TBWA, a médiatervezés a Carat munkája), míg a harmadik helyen az Ikea végzett (BBK és Médea).
A világ legnagyobb globális napilapja 2005 májusában indította kreatív versenyét. Az országos fordulók után a verseny nemzetközi szinten folytatódott a múlt heti eredményhirdetésig.
A magyarországi szakaszban 59 hirdetés vett részt, amelyek közül szakmai zsűri választotta ki a tíz legjobbat és legkreatívabbat. A magyar győztesek, a Lipton és a HP mellett a Pannon GSM, az InterCom, a Renault, az Opel, a Canon, a Peugeot, a McDonald’s és a Saturn hirdetései versenyeztek az országos elsőségért.
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. július 29. kedd
Márta, Flóra
31. hét
EZT OLVASTAD MÁR?