A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Grado városa megelégelte a bikinis sétákat: mostantól 50 eurós bírság jár érte. Az észak-olasz tengerparti üdülőhelyen táblák figyelmeztetnek: bikiniben vagy félmeztelenül már nem szabad utcára lépni. A szigor célja, hogy a városi közterületek kulturáltak és tiszteletteljesek maradjanak – strand ide vagy oda.
Míg sok tengerparti városban megszokott látvány, hogy a nyaralók fürdőruhában közlekednek az utcákon, Grado városa most keményebben fellép az utcakép védelme érdekében. Az észak-olasz üdülőhelyen 50 eurós bírságot szabnak ki mindazokra, akik bikiniben vagy félmeztelenül sétálnak a város közterületein. A szabályozás célja, hogy fenntartsák az utcák kulturált, tiszteletteljes atmoszféráját — még akkor is, ha a strand mindössze pár méterre van.
A városi rendőrség egyértelmű jelzéssel tette nyilvánossá az új szabályokat: a kihelyezett táblák három nyelven — olaszul, angolul és németül — hívják fel a figyelmet a tilalomra.

Grado nem az első mediterrán város, amely fellép az „utcai strandviselet” ellen. Spanyolországban Barcelonában, és Horvátországban Dubrovnikban is találkozhatunk hasonló korlátozásokkal. A helyiek szerint a turisták viselkedése nemcsak közterületi zavart okozhat, de kulturális tiszteletlenségnek is számít a túlzott strandöltözet a városközpontban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








