A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
A mediterrán országokban is véget ért a fűtési szezon, amelynek során a lakosság a tavalyi tarifák dupláját fizette ki. Végre enyhül a koronavírus-járvány is, így szabad az utazás, érkezhetnek a turisták a tengerparti üdülőhelyekre. Fellélegezhetnének tehát, de Spanyolország, Olaszország és Görögország mégsem jó kedvvel várja a nyarat, hiszen újabb nehézséggel kell megküzdeniük, mégpedig a villamos energia árával - írja a Magyar Nemzet. A tipikusan áramfogyasztási csúcsokkal tűzdelt légkondiszezonban ugyanis az idén legalább másfélszer annyit kell majd fizetniük az egységnyi áramért, mint tavaly ilyenkor, de még nem látni a drágulás végét, nem látni, hová jutnak az energiaárak a háború miatt.
Jelentős áremelkedést tapasztaltak az elmúlt évben a jelentősebb gazdasággal rendelkező mediterrán országok. Spanyolország, Olaszország és Görögország nem tud örülni a világjárvány enyhülésének, mert a villamos energia megállíthatatlanul drágul, a turistaszezon pedig egyenlő a légkondiszezonnal. Az energiaárak növekedése pedig már most jelentős probléma, sok helyen már most nehézséget okoz a rezsiszámlák kifizetése. Ez nem jó hír a turizmusból élő vállalkozások számára, és valószínűleg a turistáknak sem idén.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








