A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Rekordösszeget költöttek a hosszú hétvégéken kikapcsolódók a SZÉP-kártyáikról. A bankok összesítései szerint több milliárd forintot fizettek ki a kártyákkal október-novemberben.
Az október végi és november eleji két hosszú hétvége nyolc napja alatt mintegy kétmilliárd forintot költöttek a kártyabirtokosok az OTP SZÉP-kártya több mint 33 ezer elfogadóhelyén - tájékoztatta az OTP Bank a Világgazdaságot.
Az MKB Bank által küldött adatokból is kiderült, hogy az őszi hosszú hétvégék komolyan megdobták a forgalmat. Az október 23-i ünnep négynapos hosszú hétvégéjén a bank SZÉP-kártyáinak birtokosai 178,4 millió forintot fizettek ki a szolgáltatási helyeken, ami csaknem 40 százalékkal múlja felül a tavalyi - akkor csak háromnapos - október 23-i költést.
Az OTP Banknál 2018 első három negyedévében a feltöltések összege 23 százalékkal, a költéseké pedig 24 százalékkal haladta meg a tavalyi év azonos időszakának eredményeit. A sikerben nagy szerepe volt idén is a nyári időszaknak, csak július és augusztus folyamán több mint 20 milliárd forintot költöttek az OTP SZÉP-kártya birtokosai. Idén 10 százalékkal, 234 ezerre nőtt az MKB SZÉP-kártyák birtokosainak száma, akik október végéig 23,3 millió tranzakciót bonyolítottak le.
Az MKB-s kártyákra 2018. október 31-ig csaknem 12,7 milliárd forint munkáltatói juttatás érkezett, ugyanezen időszak alatt 12,9 milliárd forint felhasználására került sor, éves szinten a növekedés a felhasználási oldalon 5,5 százalékos. Az, hogy meghaladja a költések mértéke a beérkezett juttatást, azaz a kártyabirtokosok az előző évek - még le nem járt - juttatásaiból maradt összegek terhére is vásárolnak, azt jelzi, hogy jövő májusban kevesebb lesz a lejáró összeg.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








