Az adventi–ünnepi időszak megnövekedett utasforgalmára készülve a MÁV-csoport több vonalon és távolsági autóbuszjáraton is
Lehullt a lepel: immár nem titok, hogy a popvilág talán legaktuálisabb sztárja, Ed Sheeran elfogadta a Sziget meghívását, ezzel megvan a 2019-es fesztivál első napjának headlinere. Érdemes beírni a naptárba: Sziget, 2019. augusztus 7-13.
Ed Sheeran alig 10 éve lépett a zenei pályára, azóta bezsebelt több mint 100 zenei díjat, köztük 4 Grammyt, számait többmilliárdszor nézték meg a legnagyobb videomegosztón. A Shape of you-t például majd’ 4 milliárdszor, nem beszélve arról, hogy tavaly ő volt a világon a legtöbb eladást produkáló zenész. A Grammy-díjak mellett - a sok között - ott van a vitrinben 4 Ivor Novello-díj, 5 BRIT Awards, 6 Billboard Awards és tavaly a Brit Birodalom Rendje tagja is lett, ez utóbbi elismerést a zenei tevékenységéért és a jótékonyság terén végzett szolgálataiért érdemelte ki.
- mondta Kádár Tamás, a Sziget főszervezője. “A Sziget történetében ilyen korán még nem hoztunk nyilvánosságra headlinert. Generációjának legjobb zeneszerzője nem csupán az egyik legaktuálisabb sztár a popvilágban, de a Sziget “Love Revolution" koncepciójában is egy emblematikus szereplő, tudván, hogy például jelentős szerepet játszik a drop4drop által indított jótékonysági kampányban, ami azt tűzte ki céljául, hogy a világban minél többen juthassanak tiszta vízhez" - tette hozzá Kádár, aki emlékeztetett, hogy a Love Revolution egyik alappillére a környezettudatosság, azon belül is az élő víz védelme.
Jó hír az is, hogy október 1-én délelőtt 10 órakor indul az úgynevezett Szitizen Prime akció, amikor a leggyorsabb jegyvásárlók az első 24 órában - vagy a készlet erejéig - olcsóbban vásárolhatnak 7 és 5 napos bérleteket - a 7 napost például 20 ezer forinttal kevesebbért, mint a teljes ár. Az akcióban minden vásárló egy szigetes ajándékcsomaggal is gazdagabb lesz.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








