A kormány és a szakmai szervezetek egyetértenek abban, hogy túltelített a hazai taxispiac, különösen a fővárosban.
Csütörtökön forgalomkorlátozás lesz az M3-as autópályán Gödöllő térségében, 12 és 13 óra között fél órára le is állítják a forgalmat mindkét irányban.
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. közleménye szerint egy nagyfeszültségű légkábel bontási munkálatai miatt csütörtökön 12 és 13 óra között az M3-as autópályának először a Nyíregyháza, majd a Budapest felé vezető oldalán, a 28-as, illetve a 741-es kilométerszelvényben lesz forgalomkorlátozás.
Az autópálya forgalmát egy forgalmi sávra szűkítik, továbbá óránkénti 60 kilométeres sebességkorlátozást vezetnek be. Emellett előreláthatóan 30 percre a forgalmat is leállítják a pálya mindkét oldalán. Az érintett útszakaszt Gödöllő és Bag között a 3-as főúton lesz lehetőség elkerülni. A megnövekedett gépjárműforgalom miatt azonban ezen az útvonalon is lassabb haladásra kell számítani - figyelmeztettek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








