Egyesítette erőit két hazai ingatlaniroda, mostantól keresztértékesítés is lesz náluk a lakások és házak terén.
Pihenéssel töltötték az OTP SZÉP kártya birtokosai a november eleji hosszú hétvégét. A legnépszerűbb vidéki régiók rangsorában - a nyári időszakhoz képest - azonban változás történt, hiszen a Balatoni régiót a Nyugat-Dunántúli és az Észak-Magyarországi Régió is megelőzte a novemberi hosszú hétvégén.
Az OTP SZÉP kártyákról év eleje óta összesen több mint 62 milliárd forintnyi juttatást használtak fel a kártyabirtokosok. Ez időarányosan közel 15 százalékos emelkedést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest. Az eddigi trendekhez hasonlóan a hosszú hétvégék idén is népszerű időszaknak számítanak a családok körében. A novemberi négy napos hétvége alatt mintegy 850 millió forintot fordítottak pihenésre a kártyabirtokosok. A legnépszerűbb régió továbbra is a budapesti volt. A költések 22 százalékát itt regisztrálta a Pénztárszolgáltató.
A vidéki régiók közül az Észak-Magyarországi Régiót látogatták leginkább a magyarok. A négy nap alatt összesen mintegy 125 millió forintnyi juttatást használtak fel itt, ez pedig a hosszú hétvégés költések 15 százalékát teszi ki.
- mondta el Kuhárszki András, az OTP Bank Bankszámla Főosztályának igazgatója.
Az egyik legnépszerűbb béren kívüli juttatást, a SZÉP kártyát jövőre is kedvezményes adózás mellett adhatják a munkáltatók. Az OTP SZÉP kártya népszerűsége a munkavállalók körében továbbra is töretlen. Ez nem véletlen, hiszen a 29 000 elfogadóhelyen összesen több mint 53 000 felhasználási lehetőség áll rendelkezésükre, hogy pihenésre, étkezésre vagy akár a téli vakációjuk szállásának lefoglalására használják felhalmozott juttatásaikat
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó
- Visszalép Vitézy Dávid javára Brenner Koloman
- Szijjártó Péter: a BAT 60 milliárd forintos beruházása 450 új munkahelyet teremt
- Hatnapos munkahét vár a Samsung vezetőire
- Saját választási törvényt fogadott el a boszniai Szerb Köztársaság
- Korrupt boncmestereket kapcsoltak le a rendőrök