A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Drágultak az üzemanyagok október elseje óta, ennek csak az egyik oka a jövedéki adó emelése. Az árverseny miatt viszont egyes kutaknál a várható mértéknél kisebb mértékben emelkedtek a benzin és a gázolaj árak - írja a Magyar Idők.
Az üzemanyagok jövedéki adójának október 1-jei emelkedése miatt a benzin esetében literenként 6,35, a dízelnél pedig 12,7 forintos drágulásra lehetett számítani. Ezen felül a benzin átlagára 8 forinttal, a dízelé 13 forinttal emelkedett literenként ebben a hónapban. Ám nem minden kútnál tapasztalható 14-26 forintos drágulás, az autósok a nagyobb olajtársaságok és a függetlenek kútjai között egyaránt találhatnak ennél jóval olcsóbb benzint és gázolajat.
"Az üzemanyag forgalmazójától függ, hogy milyen formában jelenteti meg az adóemelést a fogyasztói árban" - mondta a lapnak Grád Ottó, a Magyar Ásványolaj-szövetség (MÁSZ) főtitkára. Fontos árelem a nagykereskedelmi és kiskereskedelmi árrés, amelyek egyrészt fedezik a vállalat belső költségeit, másrészt némi hasznot is biztosítanak. Ezen felül vannak még adók, díjak, ezekre kerül az áfa, a végeredmény pedig a töltőállomásoknál látható fogyasztói ár.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








