Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Rekordot döntött tavaly a Magyarország feletti légiforgalom. A HungaroControl irányítói összesen 700818 darab járművet navigáltak a magyar légtérben 2014-ben - derül ki a társaság közleményéből.
Az előző évhez képest 11,5 százalékos növekedést figyelhető meg a Magyarország feletti légiforgalomban. Összehasonlításképp Európa felett évente csaknem 10 millió járat közlekedik.
Az átrepülő gépek száma folyamatosan emelkedik, de tavaly megállt a budapesti érkező-induló forgalom évek óta látott csökkenése is. A növekedésben szerepe lehet annak, hogy a HungaroControl Európában elsőként a teljes légi útvonalhálózat eltörlésével bevezette a HUFRA (Hungarian Free Route Airspace) forgalomszervezési koncepciót, amely lehetővé teszi a repülőgépek korlátozások nélküli, szabad légtérhasználatát Magyarország felett. A gazdaságosabb üzemelés és a menetidő pontosabb betartásának lehetősége miatt már olyan be- és kilépő pontok között is megjelentek járatok, amerre korábban nem volt kijelölt légi útvonal.

A forgalomnövekedésnek köszönhetően nyereséges évet zárt a Hungarocontrol, bevétele 32,11 milliárd forint, mérleg szerinti eredménye pedig 1,52 milliárd forint volt.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








