Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Tarlós István újraválasztása kapcsán arról szavazhattak nemrég a Portfolo olvasói, hogy szerintük mit kellene (a portál által felsorolt célok közül) elsőként megvalósítania Budapest főpolgármesterének. A beérkezett több mint 22 ezer szavazat alapján a 3-as metró felújításánál nincs fontosabb feladat a most kezdődő önkormányzati ciklusban, de az olvasók véleménye szerint más közlekedési fejlesztések is prioritást élveznek.
Laptársunk ezúttal arra a kérdésre kereste a választ, melyek a 2014-2019-es ciklus legfontosabb feladatai. A legtöbben (16,5%) a 3-as metró felújítását tartották a legégetőbb problémának, de a dobogó másik két helyét is közlekedésfejlesztések foglalják el. Közel 9 százalék azoknak az aránya, akik az elektronikus jegyrendszer mielőbbi bevezetését szorgalmazzák, valamint ugyanennyien látnák szívesen a metróhálózat bővítését is.
A legfontosabb feladatok ötös listájára felkerült még a Duna-partok megközelíthetőségének és kihasználtságának javítása, valamint a Nagykörút legrosszabb állapotú tereinek felújítása is.
A legkevésbé "népszerű" problémának a 2100-as olimpiára való felkészülés bizonyult, valamint a Rác Fürdő átadása, illetve a Bálna fejlesztése sem késztette kattintásra az olvasók jelentős részét.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








