Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Saját tulajdonú taxitársaságot alapítana a főváros. Habár az elképzelés részleteiről szinte semmit nem lehet tudni, a piaci szereplők nem fogadják túl nagy lelkesedéssel az ötletet - írja a Napi Gazdaság.
Versenytársat kaphatnak a fővárosi taxitársaságok: az önkormányzatnál egy 100 százalékban fővárosi tulajdonú fuvarszervező cég alapításának lehetőségét vizsgálják a napilap értesülései szerint.
A piaci szereplők nem fogadják kitörő lelkesedéssel egy újabb rivális esetleges megjelenését, bár az elképzelésekről még szinte semmit sem lehet tudni. Vannak, akik arra számítanak, hogy az egyik fuvarszervező társasághoz sem tartozó vállalkozókat próbálná megcélozni a főváros, annak érdekében, hogy ők is szabályozott keretek között tevékenykedjenek.
Horváth Csaba, a Budapest Taxi ügyvezetője szerint egyébként nem lenne szükség egy újabb taxis cégre, hiszen a fuvarszervező cégek forgalma már így is csökkent. Az önkormányzatnak komoly munkát és pénzt jelentene egy új szolgáltatás bevezetése, illetve egy 10−30 ezres megrendelői kör kialakítása.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








