A legnagyobb dél-koreai autógyár hétvégén közzétett januári értékesítési statisztikái szerint a válság miatt világszerte zuhanó eladások ellenére Kínában rekord értékesítési adatokat könyvelhettek el az év első hónapjában.
A Hyundai szóvivője elmondta, hogy idén januárban 35 %-kal több személygépkocsit értékesítettek Kínában, mint egy évvel ezelőtt. Csak januárban közel 43 ezer Hyundai talált gazdára, miközben a Kia is 15 %-os növekedést ért el.
A sikeres eredményeket részben a kínai kormány középkategóriás személygépkocsikra vonatkozó adóteher csökkentő csomagjának is tulajdonítják, mert 2008. év végén összességében a távol-keleti országban is érezhető volt az értékesítés visszaesése.
A Hyundai a világ második legnagyobb autópiacával rendelkező Kínában 22 %-kal növelte a 2009-es értékesítési terveit, a várakozások szerint 360 ezer új autót adhatnak el idén. A Kia magasabbra emelte a lécet, ők 30 %-kal fejelték meg a 2008-as értékesítési terveket.
Amennyiben a dél-koreaiaknak sikerül realizálni a 2009-es számokat, úgy a kínai autópiaci torta egy tizedét szelhetik le idén.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







