Egyre több panasz érkezik a fogyasztóvédőkhöz a csomagküldő cégek és webáruházak működésével kapcsolatban.
Az Apple új iPhone 16 készülékeinek előértékesítési adatai a vártnál visszafogottabb érdeklődést mutatnak. A vállalat abban reménykedett, hogy az új mesterséges intelligencia funkciók fellendítik az évek óta lassuló iPhone-eladásokat - jelentette a CNN.
Ming-Chi Kuo, a TF International Securities elemzője szerint az előértékesítés első hétvégéjén mindössze 37 millió iPhone 16 készüléket adtak el, ami több mint 12%-os csökkenés az előző évhez képest. Dan Ives, a Wedbush elemzője valamivel magasabbra, körülbelül 40 millió darabra becsüli az előrendelések számát.
Különösen a drágább iPhone 16 Pro modellek iránti kereslet esett vissza jelentősen. Kuo adatai alapján 9,8 millió iPhone 16 Pro és 17,1 millió iPhone 16 Pro Max készüléket értékesítettek, ami 27%-kal, illetve 16%-kal kevesebb, mint tavaly ilyenkor. Angelo Zino, a CFRA Research elemzője szerint az alapmodellek népszerűsége problémát jelenthet: "Tekintettel arra, hogy ez nagyrészt egy szoftverfrissítési ciklus, az az aggodalmam, hogy az alacsonyabb árú iPhone 16-osok eladásai nagyobb arányban voltak, mint a magasabb árú készülékeké."
Az elemzők rámutatnak, hogy az Apple által beharangozott mesterséges intelligencia funkciók még nem érhetők el a készülékeken, és a fogyasztók többsége valószínűleg még nem érti, miért érné meg ezeket frissíteni telefonjukat. Pozitívum azonban, hogy Mike Sievert, a T-Mobile vezérigazgatója szerint szolgáltatójuk több iPhone 16-ost adott el, mint tavaly az iPhone 15-ösből. Az Apple hivatalos értékesítési adatokat csak a jövő havi eredménybeszámolójában közöl majd.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








