Egyre többen érzik tehernek a karácsonyi főzést, ezért idén is számos budapesti étterem kínál elviteles ünnepi menüt.
14,5 százalékkal emeli tarifacsomagjainak havidíjait a Yettel. A cég tavaly vezette be az inflációkövető díjkorrekciót, amelyet 2023-ban érvényesítenek először. Az árváltozások március 14-től lépnek életbe.
Inflációkövető díjkorrekció vezetett be tavaly a Yettel, amit 2023-ban alkalmaz először, a 2022. évre meghatározott éves átlagos fogyasztói árindex mértékével megegyezhetően. Az idei módosítás március 14-től lép életbe.
A díjkorrekció mértéke a KSH 2023. február 24-én megjelent közleménye alapján 14,5% - közölte honlapján a cég.
Ezt a rátát a Yettel változtatás nélkül alkalmazza, a díjak korrekciójára minden év első hónapjaiban sor kerül, ennek megfelelően előre számolni lehet a díjváltozás lehetőségével
- írták a honlapon. Az áremelés a számlás hangalapú és hordozható internet tarifacsomagok havi díjaira vonatkozik, a forgalmi díjakat, azaz perc- és SMS-díjakat, kiegészítő szolgáltatások díjait a változás nem érinti - tették hozzá..
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








