Társadalmi egyeztetésre bocsátották a magyar–osztrák határforgalmi együttműködést szabályozó, 2014-ben kötött megállapodás módosítását.
Reagált arra a Vodafone-t felvásároló cég, lesz-e ársapka az internetszolgáltatásban.
Még a hét elején jelentették be, hogy aláírták a Vodafone leányvállalatának megvételéről szóló szerződést, ezzel a 4iG a magyar távközlési piac óriásává válik. A pénzügyi tranzakció e hónap végére zárulhat le, a vételár végül megáll 660 millió forintnál.
Mivel a Vodafone a tranzakcióval 49 százalékban az állam tulajdona lesz, az rtl.hu arra volt kíváncsi, hogy vajon a vezetékes, otthoni internetszolgáltatásra is kiterjesztik-e az ársapkákat. A portálnak egyértelműen reagált Elkán Péter, a 4iG kommunikációs igazgatója.
A Vodafone Magyarország piaci vállalat, amely a tulajdonosváltást követően is a távközlési piaci körülményeknek és szabályainak megfelelően működik majd
- fogalmazott a cég képviselője. Vagyis a válasz az, hogy nem, az internetelőfizetésen biztosan nem lesz ársapka. Az árstopokról, a piactorzító hatásokról és a fenntarthatatlanságáról tegnap lapunk is írt, ezt a cikket itt olvashatod el újra:
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








