Az OTP Bank felhívta a figyelmet arra, hogy az ünnepi időszakban az adathalászok különösen aktívak.
"Digitális pénztárca-szolgáltatást" indít az OTP Bank és a MasterCard - jelentették be szerdán. Az okostelefonos alkalmazás segítségével megoldhatók a mindennapos fizetések, az internetes vásárlás, a számlafizetés, az egyenlegfeltöltés, és a magánszemélyek közötti banki tranzakciók is.
A Mobile World Congress mai napján a MasterCard és az OTP Bank bejelentette: elindítja az OTPay szolgáltatást, az első digitális pénztárcát Európában. Az alkalmazás megkönnyíti a fizetési bankkártyák internetes használatát, és nagyobb kényelmet nyújt a kártyabirtokosoknak. A szolgáltatás segítségével könnyen megoldhatók a mindennapos fizetések, az internetes vásárlás mellett a számlafizetésekben, az egyenlegfeltöltésben és a magánszemélyek közötti tranzakciókban is új utakat nyit.
A mobilalkalmazás nem csupán az OTP Bank, de más bankok ügyfelei számára is elérhető lesz. Az applikáció segítségével a kártyabirtokosok több mint 30 000 elfogadóhelyen fizethetnek világszerte. Az alkalmazást - hasonlóan a két éve működő MasterCard Mobile-hoz a magyar Cellum-csoport fejlesztette.
Így működik
Az OTPay letöltése után a fogyasztók több, például MasterCard, Maestro és más márkájú kártyákat is regisztrálhatnak az alkalmazásban. A kártyabirtokosok a mobileszközüket használhatják fizetésre. A tranzakció során a kártyaadatok automatikusan megjelennek a képernyőn más fontos és hasznos információkkal együtt, például a házhozszállítási cím is kiválasztható. Majd a kártyabirtokost visszairányítják a kereskedő oldalára a rendelés befejezéséhez, a fizetésről pedig automatikus értesítést kap.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








