A legendás együttes 2025. július 4-én, a soproni Lővérekben megrendezett SopronFesten ad koncertet.
A tervek szerint péntektől teljessé válik a budapesti Palatinus fürdő szabadtéri medencekínálata – írja a Termál Online.
A budapesti Palatinus Strandfürdő hullámmedencéjét idén még nem vehették igénybe a fürdőzők a medence gépészetének elhúzódó felújítása miatt. Az eredeti tervek szerint a medence július 1-jén nyitott volna, ám ez most július 5-én, pénteken várható. Ez azt jelenti, hogy hamarosan elérhetővé válik a Palatinus mind a 11 szabadtéri medencéje.
A Palatinuson a fentieken túl még van négy beltéri medence. A strandra egyébként egy felnőtt napi belépőért hétköznap 5 000 forintot, hétvégén, ünnepnapokon 5 500 forintot kérnek el. Gyerekeknek, diákoknak, nyugdíjasoknak ugyanez a két jegytípus 3 900 és 4 300 forintba kerül.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








