Mindössze 884 forint választja el a gyakornokok és a tíz éve pályán lévő pedagógusok bérét – az előmeneteli rendszer így gyakorlatilag kiüresedett.
A katasztrófavédelem számára a csípőszúnyog-ártalom elleni hatékonyabb védekezésre a kormány 825 millió forintot csoportosított át az idei költségvetésben - derült ki a szerdán megjelent Magyar Közlönyből.
Azonnali intézkedést ír elő a pénzügyminiszternek, a többletforrást pedig a védekezés fokozására kell fordítani a határozat szerint, mely arra is kitér, hogy a szúnyoggyérítési ütemezése során figyelembe kell venni a turisztikai szempontokat - írja a 24.hu. Tehát az irtás a turisták által nagy számban látogatott területeken, és a nagy érdeklődésre számot tartó turisztikai rendezvények helyszínein kiemelten fontos.
Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter múlt csütörtökön jelentette be a rendkívüli szúnyogirtás plusz forrásait.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








