Július 1-től árat emelnek a lakossági folyószámla-szolgáltatásoknál egyes hazai hitelintézetek - írja a Világgazdaság. Az áremelés mögött a szokásos folyószámla-kondíciók felülvizsgálata áll, melyet a hitelintézetek évente kétszer, év elején és év közepén hajtanak végre.
A múlt évi inflációnak megfelelő mértékben, vagyis 4,9 százalékkal emeli az Erste Bank a lakossági forintbankszámlák nagy részénél a díjakat, illetve jutalékokat.
Az MKB Banknál mind a lakossági folyószámla-kondíciók, mind a befektetési szolgáltatások díjai változnak július elsejétől. Az előbbinél például 290-ről 310 forintra emelkedik július 4-től a havi számlavezetési díj, a papíralapon indított eseti forintátutalás minimális költsége pedig 300-ról 330 forintra. Az FHB Bank nem emel viszont a díjakon.
A jelenlegi szabályozás szerint a folyószámla-kondíciók változásáról az ügyfelet minimum az emelés napja előtt 60 nappal értesítenie kell a pénzintézetnek. A magatartási kódex ugyanakkor azt is előírja, hogy az emelés mértéke nem lehet nagyobb a mindenkori éves infláció mértékénél.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







