Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ügyfél lakcímének téves rögzítése miatt 500 ezer forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) a Fundamenta-Lakáskassza Lakástakarékpénztár Zrt.-re.
Az ügyfél banki hitellel kombinált lakás előtakarékossági szerződést kötött 2006-ban a Fundamentával. Miután a lakcímét rosszul rögzítette a lakástakarékpénztár, egészen 2010-ig nem kapott értesítést írásban a lekönyvelt összegről, illetve a késedelemről.
Először 2009 nyarán értesítette - telefonon - az ügyfelet a pénztár a hátralékos tartozásról. Az ügyfél által egy hónappal később megfizetett hátralékot viszont késve könyvelte le a pénztár, ezért az ügyben hitellel szereplő bank felmondta az ügyfél szerződését. A jó címet csak 2010 januárban rögzítette a pénztár.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


