A Budapest Bank kapta Az Év Bankja díjat a Financial Times csoporthoz tartozó The Banker magazin nemzetközi versenyén. A nívós pénzügyi lap a pénzintézet stabilitását, felelős működését és nem utolsósorban új, innovatív szolgáltatásait ismerte el a "The Bank of the Year in Hungary - 2010" címmel. Az elismerés immár a negyedik az idei évben a pénzintézetnek ítélt díjak között.
A rangos nemzetközi megmérettetésen a kereskedelmi bankok üzleti teljesítményét vizsgálta a The Banker magazin zsűrije. Az idei évben rekordszámú nevezés érkezett a versenyre, hiszen 149 ország több mint 500 bankja közül választották ki a legjobbakat. A döntőbizottság a pénzintézetek növekedését, pénzügyi eredményeit, stratégiai fejlesztéseit és működésük egyéb területein nyújtott teljesítményét értékelte ki.
A Budapest Bank az elismerést stabil pénzügyi mutatóival, erős likviditási helyzetével és a hosszú távú növekedést elősegítő kezdeményezéseivel érdemelte ki. A zsűri ugyancsak értékelte a bank felelős hitelezési politikáját, az elmúlt időszak kihívásaira adott válaszait valamint a társadalmi felelősségvállalás terén tett erőfeszítéseit és eredményeit.
"Büszkék vagyunk arra, hogy a The Banker magazin bennünket talált a legjobbnak a magyarországi pénzintézetek között, hiszen ez azt jelzi, hogy a helyi piac pozitív visszajelzései mellett a pénzügyi szakma is elismeri teljesítményünket. Mindez azt is jelenti számunkra, hogy a bankunk tevékenysége elfogulatlan nemzetközi mércével is megállja a helyét" - mondta el Sean Morrissey, a Budapest Bank elnök-vezérigazgatója.

A szakember azt is hozzátette, hogy a Budapest Bank eddigi nyereséges működésének köszönhetően a 2011-es évre már az optimizmus jegyében készül, és újbóli növekedési terveket fogalmazott meg.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Budapest Bank számára "The Bank of the Year"-díj sokadik az idei elismerések között. A MasterCard által kiírt Az Év Bankja versenyen kiérdemelte "A pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank 2010" címet. Ebben a kategóriában azt a bankot díjazta a zsűri, amely kiemelkedően sokat tett a magyar lakossági és vállalati szegmens általános pénzügyi tudatosságának javításáért. Szintén a MasterCard pályázatán szerzett ezüstérmet a pénzintézet idén bevezetett Egyenlítő Hitelével "Az év lakossági hitelterméke" kategóriában, amelynél az ügyfelek számára legkedvezőbb, leginnovatívabb termékeket ismerték el. Ugyancsak a Budapest Bank kapta meg november végén a CSR Hungary 2010 díjat "CSR Menedzsment - nagyvállalatok" kategóriában a társadalmi felelősségvállalás terén évtizedek óta végzett átfogó, sokrétű munkájáért.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








