Fogyasztói akció lebonyolításával támogatja a Raiffeisen Bank a hazai bankkártya használat további magyarországi terjedését. Az akció ideje alatt minden hónapban 1 millió, 300 ezer és 200 ezer forintot nyerhetnek a résztvevő bankkártya tulajdonosok.
Több az elmúlt időszakban publikált kutatás egyértelműen mutatja, hogy a bankkártya használat területen jól tetten érhető a magyar lakosság egyre nagyobb fogékonysága a pénzügyi mobilitásra. Folyamatosan növekszik a forgalomba kerülő bankkártyák száma és az azzal történő vásárlások és pénzfelvételek száma.
Lang Attila, a Raiffeisen Bank brand menedzsere elmondta a hazai bankkártya kultúra minőségi fejlődését jól jellemzi, hogy míg 3-4 évvel ezelőtt a bankkártya használat 85-90%-a csak és kizárólag a pénzfelvételre irányult, addig 2008-ban először a bankkártyás fizetések aránya már 56%-ot tett ki, meghaladva a kártyával történő készpénzfelvételek számát is. Lang azonban azt is hozzátette, hogy a bankkártya használat tekintetében van még hova fejlődnie a magyar lakosságnak, hiszen míg Magyarországon egy állampolgár 2008-ban évente átlagosan kevesebb mint 18-szor fizetett bankkártyával, ez a szám az EU-ban már 2007-ben 37 volt.
A Raiffeisen a fenti adatokat is figyelembe véve döntött úgy, hogy fogyasztói promóció indításával támogatja a hazai bankkártya használat minél dinamikusabb további elterjedését. A "Vásároljon is bankkártyájával, most milliókat nyerhet" akció keretében minden hónapban 1 millió, 300 ezer és 200 ezer forintot nyerhetnek a bank ügyfelei.
Lang tájékoztatása szerint egy átlagos háztartás számára is könnyen teljesíthető az a részvételi feltétel, hogy a résztvevőnek bármely típusú Raiffeisen bank- és/vagy hitelkártyájával minimum 3 alkalommal vásárolnia kell az adott fordulóban.. A december 15-ig tartó promóció során minden fordulóban a bank által feltett kérdésre megadott tippek alapján a három helyesen tippelő, vagy a helyes válasz értékét legjobban megközelítő játékost jutalmazzák 1.000.000 Ft-tal, 300.000 Ft-tal, 200000 Ft-tal.
Minden résztvevő egy fordulóban csak egyszer tippelhet. A jelenlegi aktuális, 2. forduló kérdése a következőképpen hangzik: Ön szerint hányszor kattintottak 2009. január 1-től 2009. november 22-én 23:59-ig a www.raiffeisen.hu összes oldalára? Erre a kérdésre a tippjüket a vállalkozó kedvű játékosok legkésőbb november 15-ig, míg a harmadik, utolsó forduló jelenleg még nem ismert kérdésére december 15-ig lehet tippelni. Az akcióról további részletek találhatók a www.raiffeisen.hu/milliokatnyerhet oldalon.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
"Ennek a decemberig tartó akciónak az eddigi tapasztalatai is jól mutatják a bankkártya használat elterjedésének mértékét"- mondja Lang. "10-15 évvel ezelőtt egy bank- vagy hitelkártyára épülő promóció nem lehetett volna sikeres. Mára ezen a területen is nagy változás állt be. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy erre a promócióra már néhány hét alatt több ezren regisztráltak."
Lang azt is elmondta, hogy pénzintézetük nemcsak egy-egy akcióval, hanem a bankszámlacsomag ajánlataikkal is igyekeznek ösztönözni ügyfeleiket a minél intenzívebb bankkártya használatra. Ez a törekvés legjobban a Lendület számlacsomagjuk esetében figyelhető meg, amelynél havi 3 ingyenes pénzfelvételt tesznek lehetővé bármely hazai ATM-nél vagy postán, illetve havi díjmentes MobilBanking(SMS) szolgáltatás jár a számlához, amelynek segítségével többek között folyamatosan és naprakészen nyomon követhetőek a bankkártyával végrehajtott tranzakciók.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Itt meghallgathatja Orbán Viktor CPAC-en elmondott beszédét
- Nehezen elérhetőek a háziorvosok
- A magyar háztartások közel egyharmadában még mindig fával fűtenek
- Piros lapot kapott Kerkez Milos, csapata fellebbez a döntés ellen
- Szijjártó Péter: ez történelmi esemény
- Moszkva atomháborúval fenyegette meg Varsót