Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Vajon a domain nevek regisztrációjával még mindig sokat lehet kaszálni? Úgy tűnik még nem csengett le ennek a terméknek a korszaka. Chris Clark, egykori internet tanácsadónak sikerült milliókra szert tennie a pizza.com domain eladásából.
Az újdonsült milliomos 1994-ben vásárolta meg a domaint, abban reménykedve, hogy majd felkeresi őt egy érdeklődő vállalat. Mindez havi 20 dollárjába került, 14 éven át, mígnem idén egy aukción 2,6 millió dollárt ajánlottak érte.
Az aukcióra bocsátás ötlete onnan jött, hogy megtudta, 2006-ban egy orosz cég 3 millió dollárt fizetett a vodka.com webcímért. Az aukció lebonyolítását a sedo.com cég végezte, a licit 100 dollárról indult, de 2 nap alatt elérte a két millió dollárt.
Az aukciós cég vezetője azt állítja, hogy egy általános, generikus név, ami akár egy egész iparágat lefed, akár milliókat is hozhat a konyhára. Persze kérdés, hogy manapság találunk-e még olyan domain nevet, ami nem foglalt már. Próba szerencse.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


