Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Jövő év közepéig várhatóan az összes bank és befektetési szolgáltató teszttel lepi meg ügyfeleit, mellyel azt akarják felmérni, hogy milyen kockázatviselő képességgel rendelkezik a kliens és hogy megfelelő ismeretei vannak-e az adott pénzügyi termékről - írja a Napi.
Az alkalmassági teszttel az derül majd ki, hogy milyen termékek ajánlhatók az ügyfélnek, a megfelelési teszt pedig arra világít rá, hogy a megkötni kívánt ügylet megfelel-e ismereteinek, kockázatviselő képességének. A két teszt egyben is elvégezhető lesz.
A tesztek alapján három kategóriába sorolják majd az ügyfeleket: lesznek elfogadható, lakossági és szakmai ügyfelek. Az első csoport a legkevésbé kockázatvállaló, részükre állampapírokat, befektetési jegyeket, kötvényeket és jelzálogleveleket ajánlanak majd a szolgáltatók.
A második kategória ennél nagyobb, de legfeljebb a befektetett összeg erejéig terjedő kockázatot vállal, míg a harmadik csoportba tartozó partnerek a befektetett összegen felül is képesek kockázatot vállalni, azaz tőkeáttételes pozíciókat is nyithatnak.
A teszt kitöltésének megtagadása esetén a szolgáltató várhatóan nem hajtja majd végre a megbízásokat, mivel nem szeretne felesleges jogi kockázatokat vállalni.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


