Januártól gyermekenként közel százezer forinttal csökken a bölcsődék állami támogatása, a fizetős családi napközik és a most induló otthoni gyermekmegőrzők több pénzt kapnak - írja a Magyar Nemzet.
Valószínűsíthető, hogy több bölcsőde már év közben kénytelen lesz bezárni. Ugyanakkor 2011-től csak kétéves korig jár a gyes, tehát egy év múlva két-háromszorosára nő az igény a kétéves gyerekek nappali szakellátása iránt.
Az idei büdzsé egy területen emeli a gyermekellátás támogatását: csak a családi napközik kapnak több pénzt, mint tavaly. Létrejön egy új ellátási forma is, a házi gyermekfelügyelet, amely ugyanannyi pénzt kap a gyerekek után, mint a napközi.
A Magyar Nemzet szerint az ilyen családi napközik szabályozása rendkívül laza, így például a gondozóknak nem kell szakirányú végzettséggel rendelkezniük, hét gyerek ellátásához elég egy 12 négyzetméteres szoba, egyetlen vécé és mosdó.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








