Az euró árfolyama a reggel hét órakor jegyzett 384,68 forintról 384,55 forintra csökkent 18 órakor.
Végre jönnek az EU-s pénzek? Komoly feltételnek kell megfelelni, ezt nem teszi zsebre a kormány
Fontos feltételt szabott Brüsszel az EU-s források folyósításához, nagy összeg érkezhet, ha teljesíti a kormány.
Küszöbön áll a Magyarországnak szánt EU-s pénzek befagyasztásának feloldása - erről ír a Portfolio több nyugati lapértesülés nyomán. Hazánk 13 milliárd euróhoz juthat hozzá, ha a magyar kormány cserébe nem blokkolja többé az Ukrajnának szánt forrásokat.
Néhány nappal ezelőtt Navracsics Tibor területfejlesztési miniszter is bizakodóan szólt az EU-s források befagyasztásának végéről, bár hozzátette, hogy még nincs konkrét időpontja annak, hogy mikor kezdenek el érkezni a források. A Der Spiegel értesülései szerint első körben 13 milliárd euró, átszámítva mintegy 4960 milliárd forint érkezhet Magyarországra.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








