Az euró árfolyama a reggel hét órakor jegyzett 384,68 forintról 384,55 forintra csökkent 18 órakor.
Van rá esély, hogy júniusra 20 százalék alatt lesz az infláció Magyarországon. Az adatokat pénteken közli a KSH.
Akár arra is lehet esély, hogy a júniusi infláció már 20 százalék alá menjen, erre majdnem egy éve nem volt példa Magyarországon - írta a Portfolio. A júniusi adatokat pénteken közli a KSH. A lapnak nyilatkozó elemzők átlagosan 20,1 százalék körüli éves drágulásra számítanak, de volt olyan, aki 1-essel kezdődő értéket jósolt júniusra.
A csökkenésben a magas bázis játssza a főszerepet. Havi alapon azonban némi áremelkedés várható, többek között az üzemanyagok drágulása miatt - értékelte Árokszállási Zoltán, az Equilor vezető elemzője. Ifjabb Becsey Zsolt, az Unicredit Bank elemzője szerint az élelmiszereknél gyorsulhatott múlt hónapban az árcsökkenés többek között a kötelező akciók miatt is. Virovácz Péter, az ING Bank elemzője szerint a májusi, meglepően nagy csökkenés után júniusra is lefelé mutató kockázatok vannak. A szakemberek szerint reális cél év végére a 10 százalék alatti infláció.
Örülhetnek a húsimádó magyarok: jó hírek érkeztek a kedvencükről, ez a pénztárcának is jót fog tenni
A piaci árak alakulására egyaránt hatnak a globális kereskedelmi bizonytalanságok és az uniós kínálat szezonális változásai.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








