Gyengült a forint a főbb devizákkal szemben kedden kora estére a bankközi devizapiacon reggelhez képest.
Bár pár nappal ezelőtt a legtöbbünk örömére nagyjából stabil volt a forint ma reggelre tovább gyengült.
Az augusztus 20-ai hétvége előtt pénteken, a piacok zárásakor valamennyire stabilizálódott, akkor 404 forintot ért egy euró. Ez azonban hétfő reggelre hamar elérte a 407 forintot, ami ma reggelre tovább romlott. Mostanra egy euró 414 forintot ér.
De nem csak a közös európai pénz, hanem az amerikai dollár árfolyama is erősödött a forinttal szemben: míg hétfőn 407 forintba került egy amerikai dollár, addig ma reggelre már 416 forintot kell fizetnünk érte. A héten pedig ismét kamatdöntésről határoz a Magyar Nemzeti Bank, valamint az amerikai gazdaságban is várhatóak fejlemények, amik tovább gyengíthetik a forintot.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








