Hétfőn a BÉT részvényindexe, a BUX 101,21 pontos, 0,09 százalékos csökkenéssel 109 506,37 ponton zárt.
Gyengült a forint kedd estéhez képest, de nem érte el az előző napi történelmi mélypontot.
A kedd esti jegyzésekhez képest gyengült a forint a főbb devizákkal szemben szerda reggel a nemzetközi bankközi devizapiacon, de egyik esetében sem közelítette meg a kedden elért történelmi mélypontot, írta az MTI.
Az euró szerda reggel 408,68 forintra erősödött a kedd esti 407,43 forintról. Kedden rekordszinten, 409,84 forinton is állt az euró.
A svájci frank jegyzése 410,20 forintról 411,78 forintra nőtt, de elmaradt a kedden beállított 412,71 forintos történelmi csúcstól. A dollár jegyzése a keddi esti 397,77 forintról 398,52 forintra emelkedett, kedden 399,42 forintos rekordszinten is állt. Az euró minimálisan gyengült a dollárhoz képest, 1,0241 dolláron jegyezték szerda reggel a kedd esti 1,0249 dollár után.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








