A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.

Változnak július 1-től a lakossági levélfeladás díjai, az emelés mértéke infláció alatti - közölte a Magyar Posta.
A közleményben kiemelték, régiós viszonylatban a Magyar Posta levélfeladási díjai még mindig a legalacsonyabbak között vannak. A lakosság által leggyakrabban használt 50 gramm alatti belföldi sima, nem elsőbbségi levél díja 15 forinttal, az elsőbbségi levél díja pedig 25 forinttal kerül többe július 1-től.
Emelkedik a többletszolgáltatások tarifája is. A papíralapú feladásoknál az ajánlott többletszolgáltatás díja 485 forintól 500 forintra, a tértivevény többletszolgáltatás díja 325 forintról 345 forintra nő. Továbbra is kedvezőbb díjjal érhetők el az elektronikus adattal feladott ajánlott és tértivevényes levélküldemények, az előbbi tarifája 445 forintról 460 forintra, utóbbi díja 305 forintról 325 forintra emelkedik - tájékoztattak. A díjszabás további részleteiről, a díjakról a Magyar Posta honlapján található általános szerződési feltételekből (ászf) lehet tájékozódni - közölte a cég.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


