Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Sikertelenül zárult a Sotheby's aukciósház Hong-Kong-i árverése, melynek keretében egy hibátlan 72,22 karátos fehérgyémántot szerettek volna értékesíteni. Az óriáskő értéke 10-12 millió dollárra tehető, a legmagasabb ajánlat azonban meglepő módon mindössze 9,24 millió dollárról szólt, mely nem érte el azt a minimumárat, melyen létrejöhetett volna a tranzakció.
Szakértők a történtekből máris azt a következtetést vonták le, hogy a globális gazdasági válságot a gyémántpiac is megérezte. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a sikertelen aukció után a gyémántot egy magánszemély gyűjtő megvásárolta, a vételárat azonban nem hozták nyilvánosságra.
A Sotheby's által árverezett gyémánt a harmadik legnagyobb körte alakú csiszolású kő, amit valaha is aukcióra bocsátottak a világon. A maga nemében igazi ritkaságnak számított kifogástalan minőségével, ezért különösen érdekes az összevetés, hogy míg tavaly Genfben a kiemelkedő kínai és öböl-menti keresletnek köszönhetően rekord árak születtek a hasonló kategóriában, addig mostanra jelentősen megváltozott a piaci hangulat.
A keresleti viszonyokról legközelebb a Christie's jövő havi aukciója adhat képet, akkor ugyanis egy 101 karátos, csaknem hibátlan gyémántot árvereznek majd Hong-Kong-ban, mely becslések szerint 6 millió dollárt érhet.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


