Több autó is lerobbant, miután vízszennyezett benzint tankoltak az M7-es autópálya egyik Shell-kútjánál.
Komolyan megemeli árait a Mobiliti: január elsejétől komoly pénzeket kell fizetnie azokat, akik ott töltenék az elektromos autóikat. A szolgáltató január 2-ától töltőpontonkénti árazási rendszert is alkalmaz.
2023 elején módosítja regisztrált ügyfeleknek szóló díjszabását a Mobiliti - írja a hvg.hu. A 22 kW-os AC töltők esetében január 2-ától 145-ről 170-375 forintra emelkedik 1 kWh áram ára, a 25 kW-os DC töltőket használóknak pedig az eddigi 165 helyett 305 forintot kell majd fizetniük kWh-ként. A legalább 40, legfeljebb 50 kW-os teljesítményű AC, illetve DC villámtöltők esetében 120-ról 140-240 forintra nő a percdíj, a legalább 70 kW-os AC-DC töltők percdíja 120-ról 265 forintra emelkedik. A legalább 100 kW-os DC-töltés percdíja 150-ről 415 forintra növekszik.
A szolgáltató január 2-ától töltőpontonkénti árazási rendszert alkalmaz, így az adott töltőre érvényes árat a töltés megkezdése előtt minden esetben ajánlott leellenőrizni az applikációban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








