Akadozik a napelemes inverterek kötelező adatszolgáltatási rendszerének bevezetése, amelyet júliustól terveznek elindítani.
Csaknem egymillió autót kellene levizsgáztatni júliusig a lejáró mentesítő rendelet miatt, ami nagyjából lehetetlen feladat a Magyar Autóklub szerint. Sipka Gábor főtitkárhelyettes arról beszélt, vannak olyan járművek, amelyek lasn két éve járnak műszaki nélkül, ami elég veszélyes. Ráadásul az elhanyagolt autókat elég drága lesz felkészíteni a műszakira.
Kevesebb mint egy hónap alatt majdnem egymillió autót kell levizsgáztatni, június végén ugyanis lejár a járványügyi veszélyhelyzet hirdetett moratórium. Ez lehetetlen feladat, de a vizsgaállomások mindent megtesznek - mondta az InfoRádiónak Sipka Gábor, a Magyar Autóklub főtitkárhelyettese. A rendőrség már hónapok óta figyelmezteti a lakosságot, hogy mindenki vizsgáztassa le az autóját, sokan mégiscsak most jelentkeznek.
Hosszabbított nyitvatartással, extra műszakkal készülünk. Mi negyvennégy vizsgaponton vizsgáztatunk országszerte, elég nagy leterheltséget jelent a kollégáknak, de mindent megteszünk természetesen, hogy ki tudjuk szolgálni az ügyfeleket, más kérdés, hogy kilencszáz-valahányezer a lejárt műszaki vizsgával futó autók száma, ezt egyszerre kezelni nagyon nehéz lesz
– mondta Sipka Gábor. Hozzátette: a vizsga sok autó esetében nem lesz sem olcsó, sem rövid, mert a koronavírus járvány alatt számos tulajdonos elhanyagolta a kocsiját.
Két éve futnak az úton olyan gépjárművek, amelyek elkerülték a műszaki vizsgáztatást, ezáltal pedig az ellenőrzést és adott esetben a vizsgára való felkészítést is, amiből következően eléggé nehezen elfogadható műszaki állapotú autók közlekednek az útjainkon. Ez veszélyes és sajnálatos. Nekem az a véleményem, hogy egy felelős gépjárművezető nemcsak azért megy gépkocsijával a szervizbe vagy műszaki vizsgára, mert kötelező és lejárt a moratórium
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- fogalmazott a szakember.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








