Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Virág- és műanyagíz, mosogatólé beütés, szaloncukor utánzat: sok csalódás érte a Pénzcentrum nagy túró rudi vaktesztjének résztvevőit. A maximum pontszám közelébe se került a nyertes Pöttyös Túró Rudi.
Tizenháromféle túró rudit vaktesztelt a Pénzcentrum bővített szerkesztősége. A teszthez különböző gyártók legegyszerűbb, külön ízesítés nélküli, normál túró rudijait választottuk. Az eredmény nem hozott óriási meglepetést: a Pöttyös Túró Rudi a nyertes. Bár a Cserpes Trudi csokiját ítélték tesztelőink messze a legjobbnak, a túró, az összhatás és a csomagolás magas pontjai miatt mégis a Pöttyös lett az igazi.
KATTINTS! Megtudtuk, hogy cselezhetik ki a multik a vasárnapi boltzárat
Vizsgált szempontok
- Túró - 10 pont
- Csoki - 10 pont
- Összhatás - 10 pont
- Külső - 10 pont
- Csomagolás - 10 pont
Előkészületek
A rudikat ugyanazon hőfokon hűtöttük 3 órán keresztül. Utána felvágtuk őket, úgy tálaltuk külön tányérokon. Emellett mindegyikből feltálaltunk egyet-egyet egészben is, hogy a rudakat egyben is láthassák a tesztelők.
A kóstolás során nem tudományos vizsgálatot végeztünk, egyszerűen íz és állag, no meg külcsín alapján osztályoztuk a termékeket. A csomagolásokat - így a versenyző termékeket - senki nem láthatta addig, amíg végig nem ette a repertoárt.
Tesztelőink 1-től 10-ig értékelhették a túró, illetve külön a csoki ízét is, emellett adtak ugyanígy pontszámot az összhatásra is, a csoki és a túró harmóniájára, és az állagra, vagyis az összhatásra is. Plusz ebben a részben még a külsőt is pontozták, ez vonatkozott az egész darabokra. Ez a pontozás is hasznosnak bizonyult, mert a 13 darab közül voltak kifejezetten satnya, vékonyka darabok is. Külön 10-et kaphatott a csomagolás is, hiszen az is akarva akaratlan befolyásolhatja a választásunkat.
Az eredmény
Így a belső tulajdonságra összesen 40 pont volt adható, míg a külsőre összesen 10. A tesztben tizenketten vettek részt, így
Szőrösszívű ítészeink a 600-ból mindössze 431-gyel díjazták a legjobban teljesítő Pöttyös Túró Rudit, míg az ízösszhatás csak 335-öt kapott a 480-ból.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Még akkor is, ha sokan kritizálták, hogy a jelenlegi akciónak köszönhetően pöttyök helyett szívecskék sorjáznak a papíron. A végső összesítésben második lett a Cserpes 429 ponttal, ami szintén nem óriási meglepetés, itt a csoki vitte a prímet. Sokan pozitívumként értékelték, hogy a túró nem annyira édes, inkább savanykás ízű.
Az első kettő helyezett jól elhúzott a többi ruditól, és míg közöttük csak minimális különbség volt, a harmadik helyezett a Kockás Túrórúd jóval kevesebb pontot gyűjtött. Bár ehhez szükség volt a csomagolásra is, az a papír nélkül értékelt összesítésben (azaz csak az íz és belső kinézet szerint) a Milfina natúr rudi került a dobogó harmadik fokára.
A pontszámok mellett rövid szöveges értékeléseket is vártunk a tesztelőktől. Ezt a lehetőséget leginkább kritizálásra használták a kóstolók, pozitív vélemény alig érkezett, csak visszafogott dicsérő szavakat olvastunk. Az már óriási siker volt, ha valaki azt írta, hogy venne az adott termékből, vagy hogy korrektnek tartja-e az adott terméket vagy sem.
Abszolút szitokszónak számított a szaloncukor íz is. A tizenhárom fajta végigevése egyébként meglehetősen leterhelte a tesztelők gyomrát, sokan már a terjengő túró rudi szagtól is rosszul voltak.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








