Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Véget ért a IX. Coop Rally, a Pénzcentrumot is képviselő csapat az első helyen zárt.
Szeptember 11-én rajtolt a IX. Coop Rally. A Coop Üzletlánc 2006 óta minden évben megszervezi a rallyt, amelyhez üzleti partnerek, beszállítók és termelők csatlakoznak függetlenül attól, hogy magyar, hazai vagy hazai feldolgozású terméket gyártanak, illetve forgalmaznak. A rendezvény célja a minőségi magyar termékek népszerűsítése. A Net Média Zrt. csapata is elindult, képviselve a Pénzcentrumot, a Portfoliot, illetve az Agrárszektor.hu-t.
A mai távon Zalakarosról kellett Sárvárra eljutni. Már az első nap is vezető pozícióban zárt a Net Média csapata, és a második napon is megtartották elsőségüket, és elvitték az
A zárórendezvényen kiosztották a Coop Rally idei díjait. A versenyt a Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. csapata nyerte, a második a Szent Imre Pincészet Kft., a harmadik a Metsa Tissue Hungary Kft. csapata lett, a legjobb médiaversenyzőnek járó díjat a Net Média Zrt. kapta. A szervező Sky Csoport különdíját a Sole-Mizo Zrt. érdemelte ki az eseményen felszolgált Túró Rudi tortáért, míg a Magyar Olimpiai Bizottság különdíjasa az AGIS Fire & Security Kft., a Földművelésügyi Minisztérium különdíjasa pedig a Sió-Eckes Kft. lett.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








