A karácsonyi időszakban a magyar családok bőséges hazai halkínálathoz juthatnak, az árak a tavalyi szinten maradnak.
Alacsonyabb áron beszerezhető, gyengébb minőségű húsokat rendel beszállítóitól a Tesco - írja a Magyar Idők. Az üzletlánc is megszólal, miért váltott.
A korábbiaknál alacsonyabb beszerzési áron, gyengébb minőségű tőkehúsokat rendelt beszállítóitól a Tesco áruházlánc, a termékek fogyasztói ára azonban nem lett alacsonyabb az üzletekben - értesült a Magyar Idők.
Nem baj, ha rosszabb a minőség, csak olcsóbb legyen az áru - mondta a lapnak egy sertéshúsokat beszállító cég vezetője, említve, hogy az alacsonyabb árú alapanyag például a sertés egyes részeinek zsírosabb változatát jelentheti, amely kevesebb színhúst tartalmaz. Ezzel szemben úgy tűnik, hogy a nyomott beszerzési árral megszerzett különbözet nem jelentkezik a húspultok fogyasztói áraiban.
A Tesco azt közölte: a lánc mindig a vásárlói igényeknek megfelelően alakítja ki a kínálatát, amihez a csaknem hárommillió, Clubcard pontgyűjtő kártyával rendelkező vevőjük fogyasztási szokásait elemzik. - Ez alapján van olyan termékkör, amit lehet szűkíteni - jegyezte meg a vállalat sajtóosztálya. Hangsúlyozták, hogy az árukészlet csökkenése nem jelenti a választék csökkentését, pusztán a készletek optimalizálását, ami mindig az aktuális forgalomhoz igazodik.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








