A választék részét képezik a SPAR saját márkás termékei.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2013. december 10-i döntésének közlését követően a két cégcsoport tulajdonosai közleményben jelentették be, hogy a Libri Könyvkereskedelmi Kft. és a Shopline-webáruház Nyrt. cégcsoportjainak tervezett összefonódása megtörtént.
Magyarország két meghatározó, vezető könyvkereskedelmi cége üzleti tevékenységének összehangolásáról közös közleményben számoltak be az érintett tulajdonosok.
Az új cégcsoport szerteágazó leányvállalati struktúrával rendelkezik. Érdekeltségi körébe tartozik többek között a Port.hu és Fidelio internetes oldalakat, a Fidelio műsorfüzetet, illetve a Bóbita magazint kiadó és a Színház.hu színházi portált üzemeltető Libri Média Kft., továbbá a több jelentős kiadót magába foglaló és számos hazai és külföldi bestsellert jegyző Libri Könyvkiadó Kft. többségi részesedése. (Ide tartoznak a Park, a Helikon, a Diafilm, a Libri, a Kolibri és a Trubadúr kiadók.) Emellett az érdekeltségi körben találjuk a hazai e-könyv-piac legnagyobb szereplőjének, az eKönyv Magyarország Kft.-nek 50%-os üzletrészét is.
A két anyacég együttműködése az egységes működési és irányítási modell mentén ténylegesen 2014 januárjától indul el. A két cég önkéntesen korlátozza majd a kereskedelmi árrés-emelés mértékét, valamint visszatérítést biztosít a közvetlenül velük szerződött kiadók internetes értékesítése után az elkövetkezendő három évben. A tervek szerint a jelenleg üzemeltetett márkák megmaradnak, tehát a dinamikus könyves webáruház, a Bookline, az univerzális webpláza, a Shopline és az Európában is kiemelkedő Libri könyves bolthálózat és online webáruház a jövőben is párhuzamosan működik majd.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








