Tavaly 10 milliónál is több palackot váltottunk vissza egy-egy napon a karácsonyi ünnepek után.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2013. december 10-i döntésének közlését követően a két cégcsoport tulajdonosai közleményben jelentették be, hogy a Libri Könyvkereskedelmi Kft. és a Shopline-webáruház Nyrt. cégcsoportjainak tervezett összefonódása megtörtént.
Magyarország két meghatározó, vezető könyvkereskedelmi cége üzleti tevékenységének összehangolásáról közös közleményben számoltak be az érintett tulajdonosok.
Az új cégcsoport szerteágazó leányvállalati struktúrával rendelkezik. Érdekeltségi körébe tartozik többek között a Port.hu és Fidelio internetes oldalakat, a Fidelio műsorfüzetet, illetve a Bóbita magazint kiadó és a Színház.hu színházi portált üzemeltető Libri Média Kft., továbbá a több jelentős kiadót magába foglaló és számos hazai és külföldi bestsellert jegyző Libri Könyvkiadó Kft. többségi részesedése. (Ide tartoznak a Park, a Helikon, a Diafilm, a Libri, a Kolibri és a Trubadúr kiadók.) Emellett az érdekeltségi körben találjuk a hazai e-könyv-piac legnagyobb szereplőjének, az eKönyv Magyarország Kft.-nek 50%-os üzletrészét is.
A két anyacég együttműködése az egységes működési és irányítási modell mentén ténylegesen 2014 januárjától indul el. A két cég önkéntesen korlátozza majd a kereskedelmi árrés-emelés mértékét, valamint visszatérítést biztosít a közvetlenül velük szerződött kiadók internetes értékesítése után az elkövetkezendő három évben. A tervek szerint a jelenleg üzemeltetett márkák megmaradnak, tehát a dinamikus könyves webáruház, a Bookline, az univerzális webpláza, a Shopline és az Európában is kiemelkedő Libri könyves bolthálózat és online webáruház a jövőben is párhuzamosan működik majd.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








