Vészesen közelít az a június 30-i határidő, ahol már minden egyes boltban működnie kell a REpont automatáknak.
A Lidl Magyarország a rendeletben előírt 10 százalékos árcsökkentés helyett többet ad vásárlóinak, így a kedvezmények mértéke 20- 50 százalékot között alakul a június 1-jétől életbe lépő kötelező akciók esetében. Az ruházlánc célja, hogy stratégiai törekvéseivel összhangban támogassa a magyar családokat és a lehető legjobb árak biztosításával segítse őket a mindennapi bevásárlásban.
A diszkontlánc január óta folyamatosan csökkenti az árakat, többek között a beszerzési árak csökkenéséből adódó, valamint azon is túlmutató árelőny azonnali továbbadásával már több mint 500 termék árát mérsékelte, amit a kötelező akciókkal tovább folytat. Ennek eredményeként a vállalat az akcióköteles termékkategóriákból egy-egy terméket a június 1-jétől életbe lépő rendeletben előírt 10 százalék helyett, jelentősen nagyobb mértékben, akár 20-50 százalék közötti kedvezménnyel kínál vásárlóinak, ami a fogyasztók számára jelentős megtakarítást eredményezhet.
Az áruházlánc ezirányú intézkedésnek köszönhetően a 2023. június 1-jétől június 7-ig tartó időszakban többek között a friss húsok és húskészítmények esetében 25-30% kedvezményt biztosít majd, míg az érintett tej és tejtermékek, valamint a pékáruk 25-40 százalék közötti akciókkal lesznek elérhetőek, továbbá a megjelölt gyümölcsöket 25-30 százalék kedvezménnyel lehet majd megvásárolni.
Vállalatunk folyamatosan azon dolgozik, hogy Magyarország Kormányának stratégiai törekvéseivel összhangban támogassa a magyar embereket, és ennek keretében már ezidáig is számos lépést tettünk. Legújabb intézkedésünknek, a „Többet adunk” akciónknak köszönhetően a kötelező 10 százalékos árcsökkentés helyett 20-50 százalékkal mérsékeljük az árainkat az érintett termékek esetében, ami az első héten átlagosan 31 százalékos kedvezményt jelent. Piacvezető áruházláncként fontosnak tartjuk, hogy minden esetben a lehető legjobb árakat tudjuk biztosítani, hiszen így tudunk maximálisan vásárlóink mellett állni.
– emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A Lidl legfrissebb, 22. heti akciós újsága, amelyben helyet kapnak a június 1-jétől életbe lépő, kötelező akció alá eső termékek, már május 27-től, szombattól elérhető online és az áruházakban is.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Megöltek két ukrán katonát Bajorországban: egy orosz férfi a gyanúsított
- Lemondott a skót miniszterelnök
- A kkv-t erősítő programot indít a kormány
- Leadta ajánlásait a Mi Hazánk
- Magyarország 2036-os olimpiai pályázatával is számolnak a nemzetközi térben
- Ítélet született a Deák téri kettős gyilkosság ügyében