2024-ben elsőként a Lidl robbantotta az akció-bombát, meglepően jó áron kínálják a felszereléseket. De vajon mit lép erre az Aldi?
Meghozta a vásárlási kedvet a korlátozások eltörlése: durva forgalom volt a magyar boltokban
Élénk forgalmat tapasztaltak nyáron a szupermarketek, valamint érzékelték a maszklevétel jótékony hatását is. A szezonális slágereken felül a non-food termékek iránt növekedett meg a kereslet, most pedig indul az iskolakezdés szezonja.
A fogyasztók vásárlási szokásai a koronavírus-helyzet megjelenését követően nagyban átalakultak, tudatosabban intézték a beszerzést, kevesebb alkalommal, de nagyobb értékben vásároltak - írja a Világgazdaság. A Lidl beszámolója szerint a korlátozások megszűnését követően a szokások visszaálltak a veszélyhelyzet előtti állapotra, és hasonlót tapasztaltak az Auchannál is, ahol még több vásárló kereste fel fizikailag is az áruházakat, így nyáron a magasabb kosárérték mellett a tranzakciók száma is növekedést mutat.
A vásárlások gyakorisága a Tescónál is emelkedett, de a kosárérték még a tavaly nyári szinthez hasonlóan alakul. Az Aldi tapasztalatai szerint a pandémiás korlátozások feloldása után úgy tűnik, folytatódnak a lezárások alatt kialakult trendek, vagyis a vásárlók inkább ritkábban, de nagyobb értékben vásárolnak az üzletekben. A CBA is alacsonyabb vásárlószámot, ám magasabb kosárátlagot jegyzett, ami sikeressé tette a nyári hónapokat.
Több boltlánc is azt írta, hogy a maszkviselési szabályok, és a többi korlátozás eltörlése jótékonyan hatott. A a szezonális termékek: az ásványvizek, az üdítők, a jégkrémek és a sörök fogyasztása növekedett. Hasonló volt a trend a nem élelmiszerjellegű szezoncikkek: a kerti bútorok, a játékok, a medencék, a strandfelszerelések és a sporteszközök területén is a Tesco szerint.
Az Aldinál a dinnyeszezon extrém módon sikeres volt, a grilltermékek esetében a klasszikus árucikkek, a kolbászok és a pácolt sertéstarja mellett a vegán áruk iránt is kimagasló kereslet mutatkozott. Az Auchan szerint a legnagyobb forgalomnövekedést a jégkrémek esetében tapasztalták, emellett kiemelkedő mennyiségű medencét értékesítettek.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Lisztes Krisztián beállhatott és ezután góllal üzent
- "Döbbenetes, hogy mit látunk itt" - óriási verekedés az NB II-ben, szurkolók és a biztonságiak ütötték egymást
- Mostantól három év börtön fenyegeti a vesztegetésen ért német képviselőket
- A pénzügyminiszter szerint a nyugdíjasok továbbra is számíthatnak a kormányra - a nap hírei
- Súlyos börtönt kapnak a homoszexuálisok Irakban
- Megállíthatatlannak látszik az orosz offenzíva