A vállalat az elmúlt időszakban a vállalat Dániában, Finnországban és Romániában is terjeszkedett és fejlesztette a Vinted Go nevű szállítási szolgáltatását.
Több mint 20,5 millió palack magyar bort értékesített a Lidl Magyarország 2018-ban, melynek több mint a felét külpiacokra juttatta el, ami a magyarországi teljes palackos borexport 27 százalékát jelenti. A vállalat stratégiai célja a kormányzati törekvésekkel összhangban a hazai borexport elősegítése.
Az áruházlánc 2018-ban több mint 20,5 millió palack magyar bort értékesített, ami mintegy 35 százalékkal haladja meg az előző év eredményét. A vállalat 4,6 milliárd forint értékű export teljesítménye a 17 milliárd forintos teljes hazai palackos borexport mintegy 27 százalékát teszi ki. Az eladás növekedése közel azonos volt a hazai és európai piacon; így 2018-ban mintegy 9,5 millió magyar palack bor került a hazai áruházak polcaira, valamint közel 11 millió palack bort exportáltak a magyar borászatok Európa számos országába az áruházlánc segítségével.
Ez a kiemelkedő eredmény a magyar bor kiváló minőségének, valamint a 2018-as Lidl borexpónak köszönhető, melynek célja a magyar borok hazai és nemzetközi népszerűsítésével a magyar bortermelők támogatása, ezáltal a magyar gazdaság növekedésének elősegítése. A Lidl Magyarország Európa-szerte 14 országba 165-féle magyar bort exportált az elmúlt évben, melyek közül a legnagyobb palackszámban értékesített borfajták a királyleányka, a szürkebarát és a Tokaji Furmint voltak. A magyar borok az angol, német, lengyel és szlovák piacokon a legkedveltebbek.
- mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- A pénzügyminiszter szerint visszatért a növekedési pályára a gazdaság - nap hírei
- Nyolc amerikai lap perli az OpenAI-t és a Microsoftot a szerzői jogok megsértése miatt
- Mesés jutalom üti a grúz focistákat a továbbjutásért
- Börtönbe mehet a több ezer pszichoterápiás páciens adatait megszerző finn hacker
- 23 éve történt gyilkosságban hoztak ítéletet
- BL-elődöntő élőben: Bayern München–Real Madrid 2-2