Egyre keresettebbek Magyarországon is a robotfűnyírók: átlagosan pár százezer forintért vásárolnak ilyen terméket a magyarok.
Nagyon szoros árversenyt és igen kedvező akciókat hoz az idei húsvéti szezon a kiskereskedelmi láncoknál - írja a Világgazdaság.
Szoros árversenyt és kedvező akciókat hoz az idei húsvéti szezon a kiskereskedelmi láncoknál. A lap munkatársai 15 kimondottan húsvéti termék árát hasonlították össze öt áruház kínálatában, ezek alapján jutottak erre a következtetésre. Az árversenyt a SPAR boltja nyerte, de tőle csupán 300 forinttal maradt le az Auchan üzlete.A termékek árai nagyon közel voltak egymáshoz, a bevásárlás végösszegénél a legolcsóbb és a legdrágább között csupán 670 forintos különbséget tapasztaltak. A Tescónál, a Lidlnél és az Aldinál fizetett végösszegek pedig még száz forinttal sem különböztek. Az árak közötti minimális különbség nem meglepő, hiszen az áruházláncok igyekeznek egymáshoz árazni termékeiket. Emellett kedvezményekkel és akciókkal is csábítják a vásárlókat: a tipikus húsvéti termékeket mindenhol jelentős - akár 30-40 százalékos - engedménnyel árulják az üzletek.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.