A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A karácsony elmaradhatatlan kelléke a szaloncukor, viszont az elmúlt években a szaloncukor trend is nagyon megváltozott: míg korábban az árakon volt nagyobb hangsúly, addig mostanra egyre fontosabbak az ízek, a csomagolás és az összetétel. Mi most a magyarok kedvenc íze? Mire számítanak idén a szaloncukorgyártók?
"Az előző válság (2007-2010) után az olcsó, lédig termék fogyott a legjobban, majd fokozatosan nőtt a kereslet a színes, zacskós, dobozos, díszcsomagolású termékek iránt is. Az árolló is egyre jobban nyílt, új márkák épültek (Stühmer, Vadász, stb.), de az olcsó, első áras szaloncukor is stabilan tartja magát a Milkával együtt. Ma már van vegán, paleo, up-date, minden mentes, krémmel töltött, retro, "kézműves", stb." - mondta el Lohn Miklós a Glória Szaloncukor képviseletében a HelloVidék kérdéseire.
- emelte ki a Szamos Marcipán Édesipari Termelő és Kiskereskedelmi Kft. operatív igazgatója Syrjännen-Barkóczy Eleonóra, aki azt is elmondta: ma már sokan a szaloncukor külső megjelenése alapján választanak piros vagy arany színű csomagolást, a többség azonban a minőséget tartja szem előtt.
A teljes interjú a magyar szaloncukorgyártókkal a HelloVidék oldalán olvasható.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.