A webes eÁFA felület különösen előnyös lehet a kisebb vállalkozások számára, melyek kizárólag belföldi ügyletekben vesznek részt.
Két éven át ötszázötvenmillió forintért vásároltat hirdetési felületeket a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), hogy megismertesse az utasokkal az elektronikus jegyrendszer használatát - tudta meg a Magyar Idők.
A lap pénteki számában arról ír, hogy a társaság július 29-ig várja az ajánlatokat a feladatra.
A BKK néhány napja a független mérnöki feladatok ellátására is tendert hirdetett 350 millió forint értékben. A nyertes ajánlattevő feladata lesz egyebek mellett több mint 10 ezer járműfedélzeti érvényesítő készülék telepítése a járművekre, emellett 490 beléptetőkaput telepítenek majd mintegy 37 metró- és HÉV-állomásra. A pályázat győztese hárommillió smart kártyát és kilencmillió papíralapú elektronikus adathordozót gyárt le - olvasható a cikkben.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- Súlyos rendőrségi levelet kap 611 autós – lesz egy 390 ezres csekk is
- Hszi Szerbiába ért
- Felnégyelte Kanada a magyar jégkorong-válogatottat - bejelentés edzőügyben
- Áldozatbemutatás és rabszolgavásár Óbudán
- Igencsak meglepő hír érkezett a cseh söriparról
- Ez lesz a sorrend a budapestiek egyik szavazólapján június 9-én