Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temuhoz hasonló webshopok, bár jelentős árelőnnyel csábítanak, hosszú távon nem építhetnek ki igazi vásárlói hűséget.
A Zalando az első negyedévben növekedést és javuló nyereségességet ért el, köszönhetően a választék minőségének növelésére, az életstílus-kínálat bővítésére, a vásárlói élmény inspirálóbbá tételére és a logisztikai partnerségek szélesítésére alapuló aktualizált stratégiájának sikeres megvalósításának - ismertette eredényeiet a Zalando.com. .
A Zalando, mint az egyik legnagyobb páneurópai divat- és életmód e-kereskedelmi platform, jelentős növekedést és javuló nyereségességet ért el az év első negyedévében. A vállalat sikereit az aktualizált stratégiájának köszönheti, amely a Business-to-Consumer (B2C) és Business-to-Business (B2B) növekedési vektorokra összpontosít. Az első negyedév során a bruttó árumennyiség (GMV) 1,3%-kal, 3,3 milliárd euróra nőtt, míg a bevétel 2,2 milliárd eurót tett ki. A korrigált EBIT 28,3 millió euróra emelkedett, ami jelentős javulást mutat az előző év azonos időszakához képest.
Dr. Sandra Dembeck pénzügyi igazgató szerint az ügyfelek és partnerek pozitív visszajelzése megerősíti a stratégia sikerét. A B2C szegmensben a vállalat különös figyelmet fordított a minőségi választék bővítésére és az inspiráló vásárlói élmény javítására. Példaként említhető az "On" prémium sportmárka bevezetése 22 piacon és egy új mérettanácsadás eszköz alkalmazása Spanyolországban, Franciaországban és Olaszországban.
Az életstílus-kínálat terjeszkedése is eredményes volt, többek között egy exkluzív kapszulakollekció indításával "Cinema Club" néven az Aspesi olasz tervezőmárkával együttműködve. Az új Designer-élmény tovább erősítette a Zalando pozícióját a luxus divat területén. A tartalom integrálása a kereskedelembe szintén fontos szerepet játszik a B2C stratégiában. A Zalando Assistant új funkciója lehetővé teszi a hangalapú interakciót, míg a Trend Spotter inspirálja a vásárlókat Európa legnagyobb divatfővárosaiban uralkodó trendekkel.
A B2B üzletágban további öt partner csatlakozott a ZEOS többcsatornás teljesítéshez, így bővülve 27 kereskedőre. Ezen felül egy sikeres belga női ruházati márka, LolaLiza is bővítette együttműködését a Zalandóval. Az első negyedéves teljesítmény alapján a Zalando megerősíti 2024-re vonatkozó előrejelzését: GMV és bevételnövekedést vár 0%-5% közötti tartományban, valamint nyereséges növekedést tervez elérni 380 millió euró és 450 millió euró közötti korrigált EBIT-tel.
Méltó ellenfele lehet a mogyoró-nachos-ropi sörkorcsolya triónak a kézműves sörfőzdék gyártási melléktermékéből készülő újfajta ropogtatnivaló.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
-
Sorozat készült az unió történetének legnagyobb csalásáról, amiről alig hallott valaki
A több milliárd eurós szén-dioxid-kvóta botrányt bemutató széria a Direct One-on debütál.
-
Vágás határok nélkül: áttörés a nagyméretű fémszerkezetek precíz vágásában (x)
A Vass Acélcsarnok Kft. legújabb csőlézer vágógépe végre megoldást kínál a nagy átmérőjű csövek, zártszelvények és profilok vágására, vállalatok számára.
- "Borzasztó szerencséje volt" - beszélt a verőcei polgármester a hajótragédia után
- Hullámvasutazik a tojás ára, de van rá magyarázat
- Válaszolt a Wizz Air a ferihegyi kellemetlen vízumügyre
- "Mindenkit be kell fogadni" - mondta a pápa
- Ukrajna ismét drónzuhatagra ébredt
- Már Japánban is támadnak a medvék