Az M7-es autópályán zajló felújítások miatt több benzinkút is zárva tart, tehát érdemes áttervezni a tankolást.
Az ősz beköszöntével ismét előkerül a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (KGFB) megújításának nem keveseket érintő kérdése; a november 1-jén várható díjhirdetés még mindig 1 millió autóst érint. Idén ráadásul új szabályozás is életbe lépett: a biztosítótársaságok új szerződőik számára nem kínálhatnak kedvezőbb ajánlatot a meglévő ügyfeleikénél.
A Groupama friss kutatásában azt vizsgálták, hogy az árak milyen irányú és mértékű változására számítanak idén ősszel az autósok. Különösen érdekes lehet ez a kérdés annak fényében, hogy a biztosítótársaságok idén márciustól, így az őszi kgfb kampányban sem hirdethetnek meg kedvezőbb díjat az új ügyfeleik részére, mint amilyet a meglévő ügyfeleik számára ajánlanak. A válaszok alapján az rajzolódik ki, hogy a lakosság az új szabályozás bevezetése mellett is inkább az árak emelkedését prognosztizálja.
A válaszadók több mint fele (53 százalék) a biztosítási díjak emelkedését várja, közülük is sokan (a kutatásban résztvevők hetede) arra számítanak, hogy jelentős mértékben fognak emelkedni az átlagdíjak.
- ismertette a kutatás további eredményeit Kádár Péter, a Groupama Biztosító nem-életbiztosítási igazgatója.
A társaság a kutatásában azt is megkérdezte az autóval, illetve KGFB szerződéssel rendelkezőktől, hogy mekkora díjkülönbözet esetén váltanának biztosítótársaságot. Az autósok többsége számára egy kis díjkülönbözet még nem elegendő indok a váltásra: a válaszokból kiderül, hogy az autósok közel kétharmada 2000 forint éves díjkülönbözet alatt nem cserélné le meglévő biztosítóját.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok