A felnőttjegy ára 500 forinttal emelkedik, de az eddigieknél több kedvezményes árú belépőt lehet igénybe venni.
A Black Friday akció a turizmusban is élénkítő hatású: egy felméréséből kiderült, hogy a válaszadók kétharmada időzíti a szállásfoglalást ekkorra. A nők fogékonyabbak az árengedményekre. A 30-60 százalékos kedvezmény kellően vonzó ahhoz, hogy a szokásosnál távolabbra utazzunk. Ötből négyen nem ajándék céljából, hanem saját részre foglalnak.
A Black Friday alkalmával készített felmérést a Szallas.hu, melyben az akciók turizmusra vonatkozó élénkítő hatását mérték fel. "A válaszadók kétharmada érdekelt a fekete péntek kampányban, a többség egy üdülést, de tíz százalék akár két utazást is ekkor foglal" - ismertette a részleteket Szigetvári József, a csoport vezérigazgatója. Ötből négyen nem ajándék gyanánt, hanem saját részre foglalnak ilyenkor. Aki mégis meglepetés céljából teszi, jellemzően családtagnak vásárol. 85 százalék wellness és fürdőzés végett választ szálláshelyet.
Az utazni készülők szinte egytől egyig belföldi úti célban gondolkodnak. "A cégcsoportunk tagja, a Szallasguru.hu tavalyi adatai szerint Egerszalók, Hajdúszoboszló, Siófok, Gyula és Hévíz voltak a legkeresettebbek - mondta a vezérigazgató. - Tavaly 6600 szorosára nőtt a foglalások darabszáma az akció ideje alatt, kíváncsiak vagyunk, idén mit tapasztalunk, és hogyan változik a legnépszerűbb úti célok toplistája." A válaszadók 43 százaléka egyébként legfeljebb száz kilométert, ötből egy pedig kétszáz kilométert hajlandó utazni. A 30-60 százalékos árengedmény jellemzően kellően vonzó ahhoz, hogy a szokásostól akár távolabbi településre essen a választás. Tízből csupán egy vendég nem hajlandó a jelentős árcsökkentés mellett sem többet utazni.
Az akciót megelőzően a válaszadók 46 százaléka spórol és inspirálódik, hogy milyen lehetőségek vannak, így az árengedmény napján célirányosan keres. Csupán 2 százalék azoknak az aránya, akik az akcióvadászat miatt szabadságot vesznek ki. "A nők nagyobb arányban érintettek, közülük 86 százalék foglal szállást a fekete pénteken, míg a férfiak esetén 41 százalék a vásárlók aránya" - árulta el Szigetvári József. A felmérés szerint a legnagyobb érdeklődést a 36-45 éves korcsoport és a vidéki kisvárosban élők mutatják.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Lisztes Krisztián beállhatott és ezután góllal üzent
- "Döbbenetes, hogy mit látunk itt" - óriási verekedés az NB II-ben, szurkolók és a biztonságiak ütötték egymást
- Mostantól három év börtön fenyegeti a vesztegetésen ért német képviselőket
- A pénzügyminiszter szerint a nyugdíjasok továbbra is számíthatnak a kormányra - a nap hírei
- Súlyos börtönt kapnak a homoszexuálisok Irakban
- Megállíthatatlannak látszik az orosz offenzíva