Már európai bankok is törik a fejüket, hogyan növelhetnék tovább új utakon profitjukat. Erre egyik megoldás az lehet, ha a netbankokban reklámokat helyeznek el, amit akár kifejezetten vásárlási szokásainknak megfelelően választhat ki a rendszer.
A Daily Mail arról számolt be, hogy egyre több angol bank tervezi különböző ajánlatokkal bombázni a számlatulajdonosokat, de hasonló megoldás rövid időn belül akár a magyar hitelintézeteknél is megjelenhet. Még a facebook vagy a google-t is lepipálhatja az internetbank, hiszen az adatlapunknál és a kereséseinknél sokkal pontosabb képet kaphat vásárlási szokásainkról egy bank.
Kártyás vásárlásoknál a bankunk megtudja, milyen üzletekben, milyen gyakorisággal vásárolunk és ennek megfelelően válogathatja ki a megfelelő hirdetést. Ilyen adatok birtokában könnyen a hirdetési piac fontos szereplőjévé válhatnak a bankok. A hirdetők örülnek annak, ha a reklámjaik olyan emberekhez jutnak, akik valóban vevők lehetnek. És tegyük hozzá, aki gyakran nézegeti a folyószámláját annak nagy valószínűséggel pénze is van költeni, aminek szintén örülnek a reklámozók.

A lehetőségek szinte határtalanok, például egy gyakran látogatott bolt riválisai könnyen megcélozhatják a számlánkat és az akciós ajánlataikat közvetlenül az adott vásárlás összege alá helyezhetik, ahol számlaellenőrzéskor biztosan nem kerüli el a figyelmünket. Angliában például a McDonalds-ban vett hamburger számlasora után jelenik meg a Burger King hirdetése.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Ez nekünk is jó lehet, hiszen ha hirdetési felületté válik az internetbank, akkor olcsóbbá válhat a bankolás is. Ez különösen jól jönne most, amikor a tranzakciós illeték miatt több száz vagy akár ezer forinttal is megugrottak a díjak. A bankoknak, ha érdekükben áll, hogy minél többen férjenek hozzá a banki rendszerükhöz, olcsóbbá tehetik azokat a műveleteket. Utalás, beszedési megbízás és még az alapdíjak is olcsóbbá válhatnak. Cserébe persze reklámokkal árasztanak el minket.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








