A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Czinege és Fiai Kft. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a ThermoShield festékcsalád népszerűsítése során, ezért a hivatal bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást.
A vállalkozás 2011. január 1. és 2012. szeptember 28. között a ThermoShield festékcsalád népszerűsítése során azt állította, hogy a termék számos problémát megszüntet. Megállítható a penészedés, csökkenthetőek a fűtésköltségek, és az allergián is segít: csökkenti a házi por mennyiségét. A vállalkozás pontosan azokat a fogyasztókat akarta megszólítani, és így őket is vezette félre, akik az előbb említett problémákkal rendelkeznek.
A festékeket forgalmazó vállalkozás a vizsgálat során nem tudott az általuk reklámozott eredményeket igazoló bizonyítékokat bemutatni. Csupán azt tudták alátámasztani, hogy a ThermoShield termékek csökkentik a penész kialakulásának esélyét, de nem szüntetik meg azt. Ezenkívül azzal kapcsolatban is voltak adataik, hogy a termékek használata valamilyen szinten védelmet nyújt a környezeti hatásokkal szemben, és alkalmasak az energia-megtakarításra.
A GVH megállapította, hogy a Czinege és Fiai Kft. megtévesztette a fogyasztókat, ezért 1.750.000 Ft bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást. Súlyosbító tényező volt a bírságkiszabásnál, hogy majd' két éven keresztül futó kampánnyal nagyszámú fogyasztót értek el.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Több száz világháborús bombát találtak a régi athéni repülőtér alatt
- A konzervatív fordulat fontosságát emelték ki a CPAC előadói a második napon
- Vesztett a Kúrián Józsefváros
- Elmeorvos vizsgálja az aláírásgyűjtőkre támadó férfit
- Hülkenberg a Saubernél folytatja
- Kiégett tanárok, erőszakos diákok – lesújtó felmérés a német oktatásról